mandag den 12. december 2011

Love this!!!



Lige en lille musikalsk anbefaling fra mig. I september hørte jeg første gang Ed Sheeran spille i et sammendragsprogram om Reading Festivalen, hvor han spillede sit hit "You Need Me, I Don´t Need You" akustisk, og jeg var mildest talt overrasket. Damn et flow han har og så spille guitar imens.
Jeg synes, det er et afsindigt fedt nummer, og jeg må indrømme videoen er en af de bedste jeg længe har set. Så enkel og så effektiv!
Albummet er ikke udkommet i DK endnu, men jeg er ret sikker på at der er noget at glæde sig til.
Tjek evt også nummeret "The A-Team" eller "Lego House". 

A little musical recommendation from me. In September I heard about Ed Sheeran for the first time. It was in a program about Reading Festival, and he did a performance of his hit "You Need Me, I Don´t Need Me" and I was blown away. What a flow and this while playing the guitar.
I think it´s an amazing track and the video for it is one of the best I´ve seen in a long time. So simple and effective.
While you´re at it check out his other singles "The A-team" and "Lego House".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar