lørdag den 31. oktober 2009

Chandelier øreringe




Kan I huske det afsnit af Sex & The City der hedder Change Of A Dress, hvor Aidan beder Carrie om at gifte sig med ham (igen igen) og hun siger nej, og de slår op sådan for good? Hun har sådan en meget elegant lang, creme farvet kjole på? Anyway det er ikke kjolen eller andet jeg er interesseret i men hendes øreringe. De mest fantastiske chandelier øreringe. Perfekt størrelse, perfekt elegant bling bling. Nå afsnittet blev vist første gang i 2002 og siden da har jeg, når jeg har husket det, kigget efter noget lign. Forsat uden held, men et lille hurtigt besøg på My-Wardrobe (ja, det er lidt et yndlingssite) fandt jeg disse 2 fra Kenneth Jane Lane. Priserne varierer fra 800 og op efter. Har også trawlet ebay igennem, og det bliver nok derfra at de bliver fundet. Det andet er lidt uden for mit budget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar