fredag den 15. januar 2010

Man må da godt give sig selv 2 fødselsdagsgaver ik?!


Af uforklarlige grunde er det lang tid siden jeg har været forbi Nué butikken på Gl. Kongevej, og da jeg var i nabolaget i dag, tænkte jeg at jeg lige ville kigge forbi. Så kunne man jo lige høre om den der lædernederdel fra Lovechild 1979 bliver sat ned når de starter udsalg d. 1. februar.
Nederdelen sad jo bare perfekt, men den jeg havde fået med i prøverummet, havde en lille fejl ved lynlåsen. Efter endt prøvning, skyndte jeg mig lige at forklare at det altså ikke var mig der havde lavet det ved lynlåsen, og om den så ellers kom på udsalg. Det gjorde den ikke. Og så var det at jeg tænkte at engang imellem skal man prøve, så jeg sagde pænt at hvis hun nu kunne give mig lidt rabat, så ville jeg godt overveje at købe nederdelen (yeah right overveje...).
20% og et hurtigt sving med kortet, kunne jeg trisse glad ud af butikken med den mest perfekte lædernederdel!
Billedet giver den ikke rigtig den værdighed som den fortjener, men læderet er blødt blødt blødt, foret er dejligt, elastikken gør at den bliver højtaljet og den er bare perfekt. Og så passer den til mine Camilla Skovgaard sko!
Tillykke til mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar