mandag den 16. august 2010

Prinsessedrømme med Jesper Høvring

OK, jeg havde glemt et meget vigtigt show. Jesper Høvrings. Prinsessedrømme ud over alle grænser, glamour på alle tangenterne. Og som om kjolerne ikke var smukke nok, så var modellrne også lige blevet garneret med en god gang smykker fra Pandora. 
Nu er jeg jo stor Lovepods fan, så det er en match made in heaven for mig. 
Suk hvem der bare kunne gå rundt i sådan en engang imellem...

I forgot Jesper Høvring´s out of this world beautiful show. And as if the dresses weren´t beautiful on their own, all the models were wearing jewelry from Pandora. Stunning.

2 kommentarer:

  1. Ingen tvivl om at de ramte rigtigt med LovePods

    SvarSlet
  2. Lige præcis. Jeg æææælsker Lovepods serien, og har forelkset mig hovedkulds i deres hvidguldskollektion.

    SvarSlet