fredag den 24. december 2010

Fra mig til mig

Årets første julegave! Fra mig selv til mig selv! 
Vintage Chanel double flap taske i sort og guld. 

Den har stået på min ønskeliste i umenneskelige tider, og da den jeg fandt en super sælger på Trendsales, der var villig til at forhandle, så slog jeg til, og nu har jeg den. 
Klassisk elegance, funktionel og bare smuk. Også selvom den har en del år på bagen. 

My Christmas present from myself to myself: a vintage Chanel double flap bag in black and gold. 
Classic, elegant, functional and beautiful.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den, den er super flot! Glædelig jul!

    SvarSlet
  2. Tuuusind tak! Ja, den blev ikke lige fra ny af, men en af Chanel damerne roste den i Paris, og så blev den lige 100 gange mere værd for mig. :)

    SvarSlet