onsdag den 15. juli 2009

Hjemvendt fra London


Boyfriend blazer

Jodie BH Agent Provocateur
Puh det var en hektisk tur. Mandag startede jo allerede kl. 6 af sted mod lufthavnen og så gik det ellers slag i slag med kontor, sightseeing, lidt shopping og generel hygge. Tirsdag tilbragte jeg med min søster og hendes veninder og her gik shoppingen lidt bedre men langt under hvad jeg havde regnet med. De ting jeg fandt var enten alt for dyre eller også var de bare ikke i min størrelse. Et problem jeg stødte på hele tiden med de hvide Converse. Sådan nogle kom ikke med hjem. Det gjorde den lækre strik eller James Perse og Yummy Tummy heller ikke. Men gudskelov for internettet så.
Det der kom med hjem var denne blazer fra Topshop, et sæt undertøj fra Agent Provocateur oget andet fra Chantelle. Derudover en masse make up, musik, bøger og blade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar