tirsdag den 21. juli 2009

Latterlige EasyJet


Som bekendt tog jeg et smut til Berlin i fredags. Desværre valgte EasyJet ikke at tage min kuffert med. Og da jeg tænkte at en tur til Berlin for bl.a. at se U2 ville betyde at man skulle klæde sig pænt på, var indholdet i kufferten også derefter.
Chanel taske, Burberry trenchcoat, mine nye Inwear jeans, mine nye Rützou kjole, lækker cashmere hoodie, all stars plus al den make up jeg netop havde købt og hele min skin care serie.
Så den shopping der skulle have været i byen, blev til søgen efter nødvendigheder primært i H&M eller Vero Moda.
Jeg fandt et par lækre jersey haremsbukser i Vero Moda, som blev min redning både lørdag og søndag, samt nogle helt almindelige t-shirts. Derudover fik jeg købt mine hvide All Stars som jeg også blev meget glad for, da mine sandaler gik i stykker dernede. Suk...ikke det jeg lige havde regnet med.
Da kufferten stadig ikke er dukket op, har jeg måtte købe diverse cremer osv., som jeg bruger. En meget stor ikke ventet udgift vil jeg sige. Heldigvis kan min forsikring dække det hele, men det er bare så pokkers, for størstedelen kan jo ikke erstattes. Tvivler på at jeg finder en ny Chanel taske som den jeg havde, lige med det samme.
Suk....fingrene krydset for at det hele dukker op igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar