lørdag den 12. september 2009

Slow mo i øjeblikket

Sørme så i går landede min H&M ordre. Altså ikke den med støvletterne men den med mine cardigans, vanter og hue. Hue og vanter er super, de to drape carigans er perfekte men den Chanelagtige cardigan/jakke er sgu ikke helt i orden synes jeg. Den sidder fint, men strikket er mere groft end jeg troede, og så kan man bare se at det er en der vil fnulre og fælle som en sindsyg. Så den ryger retur.
Mine to drape cardigans er bare skønne. Jeg tror der er noget uld blandet i så de er dejligt varme. Den ene er klassisk sort og den er anden er stribet i mørkeblå og sort.

Derudover har jeg fået solgt lidt på TS som gjorde at jeg kunne få købt lidt mere fra min efterårsindkøbsliste. Med hjem kom 2 merinould vhalstrøjer og en af Day Birger et Mikkelsens lækre layer t-shirts i pudderfarvet.

Jeg glæder mig allerede til vejret begynder at blive til den, lige nu er det jo bare umuligt at finde ud af hvad man skal have på og hvor meget af det.

Billeder kommer asap.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar