onsdag den 2. december 2009

Endelig lidt shoppebilleder


Kenneth Jay Lane statement necklace

Kenneth Jay Lane statement necklace close up

Divided statement necklace

Saint Tropez leo tøklæde, H&M natbukser
Langt om længe har jeg fået taget mig sammen til at få taget et par billeder af et par af de seneste shoppefund bl.a. min fantastiske Kenneth Jay Lane statement halskæde. Der røg desuden en - much talked about - halskæde fra Divided med, et meget Rika like leo-tørklæde fra Saint Tropez (derfor også en hel anden pris) og et par natbukser fra H&M.
Jeg har desuden også flottet mig og købt den lækreste oversize cashmere trøje fra et fransk mærke som jeg ikke kan huske hvad hedder, men den er fantastisk og jeg elsker den. Alle pengene værd. Men den har jeg intet billede af lige pt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar