tirsdag den 29. december 2009

Shooping shopping shopping


Sonia Rykiel body 249,-

Støvletter 199,-

Blomster statement halskæde 59,-
I går tog jeg en dyb indånding og tog på udsalg i Kbh., og hold op det var kedeligt. Jeg fandt det jeg var ude efter: den ultimative LBD i Cos. Den populære asymmetriske sorte kjole med det lille transparante skulderstykke samt 2 sæt undertøj i Magasin, men ellers var det trist trist trist.
Dette har jeg så kompenseret for med lidt H&M web køb i dag.
Jeg bliver simpelthen nødt til at prøve Sonia Rykiel bodyen. Tror den vil være fantastisk med mine højtaljede, sorte Nudie jeans og en sort blazer. Derudover røg der et par støvletter med. Efter succesen med de grå ruskindsstøvletter, prøver jeg et par igen. Går det galt, ryger de retur. Til slut blomster statement halskæden. Jeg købte jo en i sommers som desværre er gået i stykker, og jeg var så glad for den, at jeg nu har bestilt den igen.

1 kommentar:

  1. Fine ting - er selv lige blevet den lykkelige ejer af de fine, sorte støvletter! I love them! Tak for en fin blog :-)


    //thelostdays.wordpress.com

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har hang til glitter og glam!

    SvarSlet