mandag den 12. april 2010

Opdateret forårs/sommer indkøbslisten

Ja, jeg har spammet jer i dag. Det er min sidste feriedag og den er blevet brugt på nettet. Havde også flere dages modeindspark jeg skulle igennem. Håber dog I synes at det er nogle interessante ting og sager der er blevet blogget om. 

Sad lige og læste gamle indlæg igennem og fandt to ting: 1. UNDSKYLD! Jeg kan se at der er flere af jer der har kommenteret, som jeg overhovedet ikke har set. Det vil ikke ske igen. 
2. min indkøbsliste til forår og sommer. Den tænkte jeg at jeg lige ville opdatere lidt...

- Sort lang jersey kjole i tanktop style - stadig ikke købt!
- Nué stropkjole - jeg ved dog ikke helt hvilken farve det skal være endnu - købt i sort
- Høje brune sandaler - har spottet nogle i Zara jeg håber er der når vi når til den første - købt!
- Sorte høje sandaler - stadig ikke fundet de rigtige endnu
- Sorte flade sandaler - har spottet nogle fra Bruuns Bazaar som jeg overvejer...
- Philip Lim Victory t-shirten - den er bare så fed! - KØBT!
- Lyseblå skjorte måske den variant jeg allerede har i lyserød fra Gina Tricot...- overvejer stadig

Jeg vil dog gerne tilføje følgende items: 
- Bayswater clutch i oak fra Mulberry 
- Sorte ballerinaer 
- Hvide, sorte og grå t-shirts fra Simple 
- Broderie anglaise nederdel fra Lovechild 1979
- Stramme grønne jeans (army grøn, ikke frø grøn)
- Hvidt og sort Alexander McQueen silketørklæde
- Sorte skinny jeans fra Silence + Noise


Og så vil det nok ikke være en dårlig ide med lidt farveindslag hist og pist. Og så nogle fantastiske smykker da! 


This is the last day of my holiday therefore the massive amount of entries today. However I hope you found them all interesting. By the way a major apology to the ones of you who have left a comment but haven´t received a reply. It won´t happen again.
Anyway I have been updating my shoppinglist for spring and summer. Some of the things I have hanging in my closet, others are yet to be included.

1 kommentar:

  1. Bliver nysgerrig.. hvad er det for en stropkjole du har købt i nué?

    SvarSlet