søndag den 11. april 2010

Uggs og webanbefaling

OK, indrømmet. Jeg har tidligere ejet et par Uggs. Og ved I hvad? Jeg gør det gerne igen!!! 
Yes, jeg sætter gerne komfort over style (engang imellem) og ville hellere end gerne tøffe rundt i et par short, chestnut Uggs støvler. Jow tak. Efter lidt surfen rundt på nettet, faldt jeg så over denne webshop kaldet Buyitrighthere (buy it right here) hvor man kan få alverdens forskellige Uggs. Den er engelsk så man slipper for alt det grimme told, og så er der udsalg for tiden. Pokkers.... 

Og for at bevare min fashion street cred bare en lille smule har jeg fundet en masse celebrities der deler min glæde for Uggs. Ja, selv SJP går i dem! Og hey, de har altså også en gang været med i SATC, hvor Samantha har dem på. Der hvor hun er klippet korthåret og Smith skal til Canada på shoot. You know the one. 

I like Uggs. Yes I do. And if you like them as well then check out this webshop called Buyitrighthere where you can find them on sale at the moment.

Fra toppen: Kate Hudson, Eva Longoria, Sarah Jessica Parker, Denise Richards, Kate Moss, Eva Longoria igen, Jennifer Aniston, Brad Pitt (tror jeg), Ronnie Wood og Justin Timberlake.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar