torsdag den 3. juni 2010

Service i top!!!

Så sent som i går havde jeg prøvet at ringe rundt til diverse Gina Tricot butikker for at høre om de skulle ligge inde med et eksemplar af den famøse grønne skjorte (læs her), men intet held. Overhovedet. Nå surt show. Anyway jeg skulle alligevel ind til deres butik på Købmagergade, som jeg også havde ringet til, og da jeg nåede kassen og skulle hente nogle bukser de havde lagt til side, spurgte den søde svenske pige bag disken om jeg også skulle have skjorten med. Skjorten?! 
Satme om de ikke havde fundet en! Godt nok i str. 42 men så er den bare lidt ekstra oversize og det er ok. Jo tak sagde jeg pænt og hev kortet frem. 
Det jeg vil frem til er at i en butik med så meget hektisk aktivitet, så mange kunder dagligt og med den lave servicestandard der ellers er i Kbh., så er jeg meget benåret over at hun huskede at jeg havde spurgt og så hængt den til side til mig. Stor applaus til Gina Tricot og deres personale! 

I got the green shirt thanks to a wonderful employee at Gina Tricot, Købmagergade. 

Vi napper lige billedet af Acie i den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar