lørdag den 5. juni 2010

Shopping!!!

Foruden den fantastiske Gina Tricot skjorte, fandt jeg også en masse andre lækkerier i den svenske high street butik. Med mig hjem kom desuden et par af de meget ombloggede Silvia jeans - til 159,- skulle de sgu prøves - samt to par shorts. Et par i camouflage og et par i slidt denim. Begge par har allerede været i brug! 
Men for lissom at veje mine budget (ahem!) køb ud, måtte jeg også forbi Malene Birger og overgive mig til de flade sandaler jeg har skrevet om for et par måneder siden. De har ligeledes siddet fast på mine fødder siden de blev købt. Mmmhhhmmm nye sko. 
Apart from the shirt from Gina Tricot I also bought two pairs of shorts, a pair of skinny jeans and some wonderful flat sandals from Malene Birger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar