tirsdag den 21. august 2012

H&M Trend


H&M Trend falder virkelig i min smag for tiden. 
Har allerede shoppet den meget ombloggede uldsweater med stenene på ærmerne, og nu er ovenstående også bestilt. Bordeaux cap og navy jakke med peplum. 
Jow tak siger jeg. 

H&M Trend are doing everything right at the moment especially if you´re me. 
I´ve already bought the very blogged woolsweater with the stones on the cuffs and the above items are also on their way to me. Burgundy cap and a navy jacket with peplum.
Yes please.

6 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med H&M trend, og disse to items er ingen undtagelse.

    http://www.ditteshoppingestrup.dk/

    SvarSlet
  2. Jakken var der i sort i foråret i den H&M ved Magasin, Kbh. Jeg købte den og efter den første vask sad den mærkeligt, lidt ligesom jeg konstant trak skuldrene op over ørerne, så den røg ud (som i helt ud, man sælger ikke den slags).

    SvarSlet
  3. Rigtig fin jakke, kiggede på den i bordeaux forleden inde i byen, også rigtig pæn.

    SvarSlet
  4. Jakken ser rigtig rå og fin ud, men det med caps kan jeg stadig ikke helt begribe (:

    - Kit

    SvarSlet
  5. Fine sager :)

    Hvis du har lyst skal du være velkommen til og deltage i min giveaway http://www.karina-blog.dk/giveaway-i-samarbejde-med-trendsales-dk/

    SvarSlet
  6. Tak søde piger! Og tak, Liselotte for heads up. Det vil jeg lige huske.

    Tak Karina!

    SvarSlet