tirsdag den 21. august 2012

Pantene event @ Emilie Delance part 2

 Great renewed Pantene products!
 Yummy!!!!!
 Me with princess curls!

 Lullumut with her pretty hairdo.
 Hair, camera, action!
 June from Pixeleret was up next!
 Cool curls on Camilla!
 I´m just having a cuppa!
Such an easy curl - you just move the hair in different directions and use the flat iron.

I torsdags var jeg som sagt til Pantene event hos Emilie og det betod masser af tøsehygge.
Camilla fra Pantene var der for at præsentere de nye Pantene produkter der vist nok skulle komme på markedet i slutningen af måneden. De er blevet fuldstændig ændret i konstruktionen, så kvaliteten af dem er højnet. Hvilket jeg godt kan bevidne. Mere om det en anden dag. 
Der var hentet lækkert mad og juice fra 42 Raw, chokolade og så blev der ellers givet los af hår og modesnak. Med sig havde Camilla hår og make up stylisten Mia, der seriøst var en magiker med hår. 5 min tog det og så havde jeg fine krøller i hele mit kæmpe hår, 5 min så havde Emilie en fantastisk fletning og sådan gik det slag i slag med os alle sammen. Vi fik masser af tips og ideer, samt en enkelt løftet pegefinger: husk at bruge varmebeskyttelse når du styler dit hår. 
Ikke verdens dårligste tip hvis du spørger mig. 
Men alt i alt en rigtig hyggelig torsdag aften, med en masse søde piger. 

On Thursday I was invited to a Pantene event at Emilie´s place and that meant loads of girltime.
Camilla from Pantene presented the new Pantene products for us and explained what had been changed. 
We had delicious food from 42 Raw, chocolate and loads of hair and fashion talk. Hair and make up stylist Mia did wonders with our hair in no time and gave us loads of tips and ideas plus a very important heads up: always use a heatprotector in your hair when styling. 
Not a bad idea if you ask me.
All in all a really great night with a lot of sweet girls.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar