lørdag den 17. september 2011

A crazy couple of days

 Zara courts med captoe (Oh so Chanel)
Horze jodphurs - der er gratis fragt til og med i morgen

Beklager, det har lige været et par tossede dage, og derfor stilhed. 
Det primære der er sket, er at jeg har mistet min mormor. 
Hun var en gammel dame (90 i næste måned), som havde været syg længe, men selvom man tror man er forberedt på den slags, så er man det alligevel aldrig rigtig. 
Så der har været lidt at tænke på.
Derudover har der været super travlt på job hele ugen, der startede med Suspekt instore, efterfulgt at flere møder, masser af deadlines der skulle overholdes, butikker der skulle besøges og varer der skulle sælges. Og så har jeg været i banken og investere, shoppet lidt på nettet (bl.a. de to ovenstående) og generelt bare faret rundt som en skoldet skid i et par lærredsbukser (ol´ skool udtryk min mor sagde da jeg var lille). 
Men nu er det weekend, i aften står den på firser middag med venner og i morgen nada, nix, zip. 
Så der skal der ok komme billeder af min nye/gamle pels jeg har fundet på Trendsales, samt noget af det grimmeste men mest praktiske der findes: en cykelhjelm.

It´s been a couple of crazy days hence the silence. 
The main thing that´s happend is that my grandmother has died. She was an old lady who had been sick for a very long time, and even though you think you are prepared for that call, you never really are. Apart from that it´s just been hectic at work, I´ve been to the bank and have invested and done some webshopping like the two items above. 
But tomorrow is completky free and I will make sure you get some proper posts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar