fredag den 19. marts 2010

I dag...

Skal jeg til min første "blogting". 9PR har inviteret mig forbi for at kigge på sko. Jeg glæder mig, og har for engang skyld husket et opladt kamera. Så jo, der vil nu komme real life billeder taget af moi. 
Jeg droppede som I sikkert har opdaget ret hurtigt ideen med et dagens outfit. Crap billeder taget foran mit spejl derhjemme synes jeg bare ikke holder nær så meget. 
Dog synes jeg det er super fedt med andre bloggeres billeder. Uha nej dem har jeg ikke noget imod. Er nok bare for doven til selv at stå og rode med selvudløsere og så bliver man altså en kende selvbevist når man pludselig er derude i det der cyberspace.
Men for at komme tilbage til 9PR. De har nogle af de mest fantastiske mærker i min bog: Lovechild 1979 (absolut favorit), Marc by Marc Jacobs, Celine, Givenchy, Ganni, Notabene og Carla F for bare at nævne et par stykker. Uha det kan godt gå hen og blive dyrt de næste par måneder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar