mandag den 29. marts 2010

Shoppeforbud i april

Ok, fredag og lørdags udskejelser på shoppefronten og med en London tur i starten maj, har nu medført at jeg indfører officielt shoppeforbud i april. Nu skal jeg sgu tage at få styr på den del af mit liv. 
Det eneste som jeg vil tillade mig selv at bruge penge på i denne måned er mit hår som i den grad trænger til en omgang. Sidst jeg blev klippet var i august måned så det trænger til en kærlig hånd. Og må jeg i den forbindelse anbefale min frisør gennem nu 10 år. Han hedder Henrik og hans salon hedder Prinz og ligger i Christian IX´s Gade i Kbh. Han har så meget styr på mine krøller og fald og hvirvler, og er fantastisk til at farve så det ser helt naturligt ud. Eneste minus er at hans salon ligger lige over for Marc by Marc Jacobs butikken... 
Anyway så april måned kommer - forhåbentlig - til at byde på masser af inspirationsbilleder og servicemeddelelser,, men ingen "se mit seneste køb". 
Wish me luck... 

I hereby declare April for no-shopping-month. I need to get my financial situation sorted plus I´m going to London in May so I really need to start getting my s... together. The only thing I am allowed to splurge on this coming month is my hair. It hasn´t been cut since August last year and don´t even get me started on colouring. By the way if you need a recommandation for a fantastic hairdresser may I suggest Henrik and his salon Prinz in Christian IX´s Gade in Copenhagen. He is a wizard with a pair of scissors. 
Therefore you may expect plenty of inspiration pictures and service announcements but no "look what I bought today". 
Wish me luck...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar