lørdag den 31. marts 2012

New in!

 Bianco Lonnie boots, Won Hundred t-shirt, T by Alexander Wang skirt

En af tingene der blev bestilt var nederdelen fra T by Alexander Wang, som flere af jer gættede på. Derudover er solbrillerne bestilt, men der er op til 4 ugers leveringstid på dem, så dem må jeg lige vente lidt på. 
Flere af jer gættede også på tasken, og den er jeg i færd med at få skrabet penge sammen til. 
Så hvis I har lyst at hjælpe, er I meget velkomne til at tjekke mine annoncer på Trendsales. Der kommer flere ting på i løbet af weekenden fra bl.a. Won Hundred og lækkert cashmere. 

Skoene er mit super budgetfund. De er jo temmelig meget en knock off af Acne Pistols, men prisen - den er en helt anden. 
Disse er fra Bianco, hvor jeg ellers aldrig køber sko, men jeg havde set at de havde sat deres Lonnie støvler ned fra 600 til 399,- så tænkte at jeg lige ville tjekke dem ud. 
Og de var super, så dem nappede jeg med hjem. De er meget behagelige at have på, og så er jeg altså lidt glad når jeg tænker på at man kan få 7 par (!!!) og stadig have penge til overs for samme pris som et par Pistols. Jeg ved godt at der er mange især i blogland, der sværger til Pistols, men når jeg tænker på hvordan et par hverdagssko, kan blive smadret, så bliver jeg altså nærig. 
Hvis jeg skal give 3000,- for et par sko, så skal de være fordi de er smukke, og skal bruges til særlige lejligheder. Som et rigtig par designersko.
Men ikke for et par hverdagssko der lynhurtigt får hak og ridser. Nixen biksen Karen Blixen. 
Hvad mener I om dette?

One of the items I ordred was the skirt from T by Alexander Wang, which a few of you guessed. Apart from that I´ve placed an order for the sunglasses but it can take up to 4 weeks for them to arrive so I´ll have to be patient. 
A few of you also suggested the bag and yes I´m currently trying to get the money saved up for it. 
If you want tp help out, please take a look at the items I have for sale on Trendsales.
More items will be added this weekend including dresses and cashmere.

The boots are my super budget find. They a sort of a knock off of Acne´s Pistols, except the price. That´s in a completly different league. These are from Bianco, a place I never buy shoes but I knew that the price was very reasonable so I thought I´d check it out.
And they were great so of course I bought a pair. They are very comfortable and considering that I could get 7 (!!!) pairs of shoes for the same price as a pair of Pistols and still have money to spare, well then I become a cheapskate.
I know that the Pistols are very popular among bloggers but when I think about how messed up a pair of everyday boots can get, then I´m fine with my knock offs. 
Also if I´m going to spend several thousands on a pair of shoes I want them to be beautiful and super comfortable. Like with a real pair of designer shoes.
What´s your thoughts on this?

2 kommentarer:

  1. Lækkert! Og jeg gættede rigtigt på begge dele :D
    Jeg giver dig helt ret, og jeg synes dem fra Bianco er mindst lige så pæne.

    SvarSlet
  2. Tak Mette, godt at høre at jeg ikke er ene i den opfattelse. :)

    SvarSlet