lørdag den 31. marts 2012

WIWT!

 Blazer (new) : Zara, T-shirt: H&M, Jeans: Cheap Monday, 
Ballerinas: Marc by Marc Jacobs
Necklace: Top Shop

Watch: Michael Kors, Bracelets: Hermés & Mono & Me

Ovenstående var dagens første outfit. Rimelig klassisk og et sæt som jeg finder mig afsindigt hjemme i. Det er så meget mig. Ballerinaerne blev senere skiftet ud med et nyt (budget) køb, som jeg er svært tilfreds med. Jeg viser senere. 
I løbet af aften var Hoffotografen og jeg så iført nedenstående outfit.
Vi var til middag og hos nogle venner, og tjek lige hvor kreative de har været.
Jeg griner hver gang jeg kigger på dem! Så sejt!

The above is yesterday´s first outfit. Pretty classic and an outfit I feel really comfortable in. It´s just so me. Ballerinas were changed for a new (budget) purchase which I´m very happy with. I´ll show you later. 
During the evening the Boyf and I wore the below outfits. 
We were having dinner with some very creative friends. So cool. 
I laugh everytime I look at the pictures

Thumbs up from the Angry Birds gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar