søndag den 3. maj 2009

Der er ikke langt fra tanke til handling



Så i dag invaderede jeg Magasin med mor og lillesøster som backup. Men ak og ve, Malene Birger bukserne var ikke at finde nogle steder. I stedet var de der i en helt fantastisk aquagrøn farve. Da jeg hvileløs traver op og ned af stativerne spørger en af ekspedienterne om jeg leder efter noget specielt. Jeg forklarer at jeg leder efter de sort og hvide mønstrede silkebukser model Ellai, og hun fortæller mig så at de er blevet trukket tilbage, da syningerne i silken skred da materialet var så tyndt. 

Hmm hvad gør man så. 

Ind og prøve de grønne som rent faktisk også var helt suvræne, og vupti så blev de købt i stedet. Tænker at jeg skal have dem på med mine sorte Louboutins, sort tanktop og sort blazer eller hvid t-shirt og mine Jesus goes bling sandaler. Eller ballerinaer. Eller... :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar