torsdag den 28. maj 2009

Mama´s got a brand new bag!!!


Hvad gemmer sig i posen!!!


Bayswater!!!!
Endelig! Endelig blev den min! Den sorte Bayswater fra Mulberry! Direkte efter job tog jeg ind til byen og mødtes med min mor. Efter lidt kiggen på tøj i Burberry (hvor grevinde Alexandra prøvede gummistøvler) og Birger Christensen, tog vi til shopping event i Mulberry sammen med magasinet In. Da der var lang kø og en massen skubben, blev strategien at styre direkte mod kassen og bare råbe min ønske ud. Og lucky me! Eftersigende (den kan være en slagsgimmick) fik jeg den sidste af slags med hjem og med 20% oven i hatten. Foruden en bidrag fra min søde mor. Haps sagde Betty! Vi fejrede det med et glas champagne i overetagen i butikken for derefter at få en bid mad på Det elektriske hjørne.
Efterfølgende tog min mor hjem og jeg tog til Costumes fødselsdagsfest i Brøndsalen i Frederiksberg have. Fantastisk fest, fantastiske sko og outfits og ikke mindst fantastiske mennesker. Desværre er der jo en dag i morgen, så efter at have inkaseret min goodiebag (nice!) hoppede jeg på cyklen og tog hjem. God dag all in all.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar