torsdag den 21. maj 2009

Michael Kors





Det er næppe en stor overraskelse når jeg fortæller at jeg er vild med Michael Kors´ stil. Den klassiske og amerikanske stil i neutrale farver stemmer overens med det jeg primært går i, hvorefter at jeg spasser ud i accessories og sko. Jeg har flere gange været fristet til at købe noget fra hans hjemmeside, og fristelsen er lidt blevet større efter at jeg har spottet denne fine, leopardkjole (egentlig ikke så klassisk når jeg nu lige tænker over det) i sort, beige og pink. Til 159$ er det jo ikke vanvittigt. 
Den stribede top i cashmere/silke har tilgengæld en noget højere pris. 795$ skal man af med for den, men nøj den er fed. 
Sko gør han også godt og igen til en rigtig god pris. Ovenstående i brun læder med kork sål og lynlås kan blive dine for 150$. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar