lørdag den 30. maj 2009

Og så gik jeg amok...





Som skrevet tidligere står jeg til at få en ganske pæn portion SP penge tilbage, og når den slags sker uventet, ja så skal de bruges. Og tro mig, det er de blevet.
Foruden min elskede Bayswater, har jeg foretaget endnu et klassikerkøb: en Burberry trenchcoat. Jeg købte den dog ikke på deres udsalg, men fandt den på Trendsales. helt ny, stadig med mærker osv. Og den er perfekt. Perfekt længde, farve, model you name it! Og så til under halv pris i forhold til i butikkerne. Hurra!
Derudover har jeg købt lidt sommerkjoler, en fin sort t-shirt lign. kjole (har ikke taget et billede da man ikke kan se detaljerne), en ternet skjortekjole fra Dr. Denim i et tyndt materiale, som jeg tror jeg kommer til at leve i på festivalerne og på ture til stranden osv. og en fin prikket sag fra TopShop.
Derudover røg der sørme også et lækkert cashmere tørklæde med i den flotteste aquagrønne farve. Tror min bankrådgiver får et hjerteanfald når hun ser weekendens posteringer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar