fredag den 26. februar 2010

By Malene Birger AW10

Der er 100 år siden, men nu har jeg endelig fået kigget lidt af AW 10 kollektionerne igennem efter Copenhagen Fashion Week, og om det er mig der konservativ eller kedelig eller om det bare ikke var de spændende kollektioner ved jeg ikke, men som ventet var den eneste kollektion jeg rigtig faldt for Malene Birgers. Den er tilgengæld også temmelig lækker. Ren luksus med lækre materialer som cashmere, pels, silke alle i lækre modeller. Følgende modeller var dem jeg især faldt for, men der er masser andet lækkert. Jeg ved bare ikke lige hvordan jeg skal få inkorporeret en gulvlang palietnederdel teamet med en cashmere v-hals trøje i min hverdag... Men disse er i hvert fald dem som jeg synes er mest brugbare og stort set lige til at bruge nu.

 

3 kommentarer:

  1. Fed blog ..

    Der er godt nok en del lækre ting i blandt denne kollektion !! :D

    SvarSlet
  2. Hej,
    Dejligt at det nu er muligt at følge dig via Bloglovin, jeg har lige tilmeldt mig...

    Tak for en god blog.

    Mange hilsner fra Henriette

    SvarSlet
  3. IIiih tusind tak for de søde ord! Jeg skal nok gøre mit bedste for at holde standarden! :)

    Ja, den er bare pokkers lækker den kollektion. Lidt lige som sommerkollektionen er. Hun gør det godt hende Malene.

    SvarSlet