onsdag den 3. februar 2010

Kæft der er nogle pengegerrige mennesker ude i verden!

Sad lige og klikkede rundt på forskellige ting på Trendsales, og søger bl.a. på ugle da jeg mente at have set nogle sjove puder i ugleform engang. Men det der virkelig falder mig i øjnene er 4-5 annoncer med den famøse uglehalskæde man kan købe for en slik på ebay. Jeg har selv købt 2 og tror samlet pris inkl. forsendelse fra Korea blev en flad halvtredser.
Men på Trendsales er prisen en helt anden. 75 - 100 ja sågar 149 er de til salg for!!! 
Total overpris og udnyttelse af at det ikke er alle der lige er obs på diverse blogs eller ebay. 
Med en pris på 150,- kan man da lynhurtig få sig en rigtig god men moralsk forkert forretning ud af det.
Havde sådan en lyst til at kommentere på annoncerne for jeg synes det er så uhørt. Jeg kan også huske da man kun kunne købe Marc by Marc Jacobs´ speciel items i udlandet, der gik de også for ågerpriser på TS. 
Det kan sgu godt være at jeg er for flink, men jeg får en dårlig smag i munden over sådan noget. 

Hvad siger I? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar