mandag den 15. februar 2010

Hov! Nye skinny jeans fra Silence + Noise

Jeg har jo helt glemt en update på jeans fronten. Havde jo bestilt de der Nudie jeans i blå for lidt siden da de sorte jeg har derfra er fantastiske. De kom også hurtigt og alt var liv og glade dage indtil jeg kom hjem og skulle prøve dem. Om de er krympet på vej fra England eller hva skal jeg ikke kunne sige, men samme størrelse som de sorte var de i hvert fald ikke. Samme model, samme materiale, samme størrelse - bare ikke in real life. Retur med dem og jagten fortsatte. 
I lørdags skulle jeg så i Urban Outfitters for at finde et fødselsdagskort, selvom man jo godt ved at det aldrig stopper med det. Jeg tænkte "Frisk i een fart, vi prøver sgu lige nogle jeans." Og ikke nok med at jeg havde fået taget en for stor størrelse med ind i prøverummet af både Silence + Noise og Cheap Monday, så fandt jeg et par perfekte skinny jeans. En størrelse mindre end normalt! Win win osv! Og så til 500 kr.! 
Som en af homo vennerne sagde om aftenen "Sex suits you" og tydeligvis også min vægt. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar