onsdag den 17. februar 2010

Indkøbslisten

Tja man kan jo lige så godt fortsætte med førnævnte emne: sommerindkøb! 
Hvad mangler man? Altså i teorien mangler jeg nok ikke noget, men nu er jeg jeg pige så tilfældet er naturligvis det stik modsatte! Jeg mangler alt! Eller næsten... 
Nu er der et par shorts og et bælte på vej, og Chloé støvletterne tror jeg også sagtens kan bruges til sommer. I den grad da! 
Men her er ellers hvad jeg mangler sådan lige nu og her i hverdagsgarderoben: 

- Sort lang jersey kjole i tanktop style omtalt her 
- Stropkjole omtalt her - jeg ved dog ikke helt hvilken farve det skal være endnu
- Høje brune sandaler - har spottet nogle i Zara jeg håber er der når vi når til den første
- Sorte høje sandaler 
- Sorte flade sandaler som dem her  
- Philip Lim Victory t-shirten - den er bare så fed! 
- Lyseblå skjorte måske den variant jeg allerede har i lyserød fra Gina Tricot...


Inspirationen er By Malene Birger, Chloé, Philip Lim, Mulberry og Celine. Farver er armygrøn, nougat, beige, sort, hvid, lyseblå, lyserød og grå. Så kort set alt hvad modebladene dikterer. Christ hvor er man bare forudsigelig! Og letpåvirkelig! Men hva pokker, når bare man ser præsentabel ud ik...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar