søndag den 13. marts 2011

In the nude

Ja, shoppetrangen er vendt tilbage, og Marc by Marc Jacobs skoene er indkøbt. Jeg har en svag, svag sjæl når jeg først har set mig varm på noget. Skoene er meget mere cremefarvede end på billedet, men det er ikke sådan med lys og billeder taget med iphone fordi man ikke kan finde sit kamera. 
Jeg har meget længe ville have et par stiletter i nude, og egentlig havde jeg udset mig et par fra Christian Louboutin, men disse opfylder mine krav til de perfekte nude stilletter bedre end Louboutins ville (crazy I know!). 
Så nu kan de også slettes fra ønskelisten 
Samtidig med skoene kom en blazer fra H&M Divided med hjem i den helt perfekte nude farve. Pasformen er også helt som den skal være og materialet er lækkert blødt. Og så kostede den 249,- 
Til slut kom en lille halskæde med sølvpose hjem fra Just Female til en flad halvtredser.
Så jo, der blev shoppet og for dælen det føltes godt. 

Yes, the desire to shop has returned and the nude shoes from Marc by Marc Jacobs are bought. They are the perfect nude heels. 
Along side with a nude blazer from H&M Divided and a silver pouch necklace from Just Female.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med skoene, de er superlækre! Og dejligt at shoppetrangen er tilbage:-)

    SvarSlet
  2. Elsker de sko!!! Og nu er har jeg virkelig lyst til at shoppe, man skal passe på med at få sat gang i sådan noget. :)

    //Betina

    SvarSlet