søndag den 27. marts 2011

Mama´s got a new toy




 
Jeg har måske verdens bedste forældre, for tjek lige hvad der lå og ventede på mig, da vi var et smut på besøg i forstæderne til landskamp i morgen: En iPad 2!
JOW TAK!!!! 
Er jeg en forkælet møgunge? Ja måske, men hold op det er fedt.
Desværre vil min gamle Mac ikke rigtig kommunikere med iPaden, så jeg kan først få den i gang i morgen, men så skal den også bare have max gas med apps osv. 
Nå ja....den er bare så pæn! :)

I think I have the best parents in the world because this little puppy was waiting for me when we went to see them yesterday in the suburbs: an iPad 2!
YES PLEASE!!!

3 kommentarer:

  1. Et stort tillykke, Betina, jeg ved den stod højt på din ønskeliste:-)

    SvarSlet
  2. Mega forkælet, hehe! Tillykke med den!

    SvarSlet
  3. Jeg elsker den!!!!! Og den skal jo klart pimpes med et eller andet lækkert cover. :)

    SvarSlet