lørdag den 10. december 2011

It´s beginning to look a lot like Christmas

Bossen Og Bumsen / Trading Places
Elf
Alene Hjemme 2 / Home Alone 2
The Sound Of Music
My Fair Lady

Når det bliver juletid har jeg en håndfuld film som jeg altid skal se. Ellers er det ikke rigtig jul.
De 3 første er nogle af mine absolutte yndlings, helt seriøst. Jeg kan ikke tælle hvor mange gange jeg har set dem.
De to sidste er jo klassikere, faktisk nærmest indbegrebet af det. Jeg kan huske fra jeg var helt lille så blev de altid vist i juledagene, og jeg så dem troligt. Jeg kan sågar synge med på alle sangene. 

Har I det sådan med specifikke film? 
Eller er det bare mig der er en filmnørd? 

When Christmas comes I always have a handful of movies which I have to watch. If not then it´s not really Christmas. 
The first 3 are some of my absolute favourites. I can´t count how many times I´ve seen them.
The last two are all time classics, I mean they are practically the epihany of the word classic. I remember seeing them when I was little during the holidays, and I watched them every year.
I even know the songs! 

Do you feel the same way about certain movies?
Or is it just me?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar