torsdag den 8. december 2011

WIWT!

 Cardigan: H&M (old), Dress: Won Hundred, Belt: Lovechild 1979, Nylons: H&M, Boots: H&M


 Messy bun!

Dagens outfit, og med fint hår. Hvis jeg må sige det selv.
Det brede skilning twistes og sættes fast med en hårnel og så rodes resten bare rundt og twistes og fastsættes med flere hårnåle. Afslut med hårlak.
Tror jeg har 8-9 hårnåle i her.

Today´s outfit with fancy hair. If I may say so myself.
The widest part of a sideparting is twisted and secured with a hairpin. The rest is twisted in the back and secured with hairpins - I´ve used about 8-9 -and hair spray. 

4 kommentarer:

  1. Fedt outfit og flot hår:-)

    SvarSlet
  2. Du ser super flot ud og håret er bare lækkert!

    SvarSlet
  3. Det er rigtig fint hår! Jeg er ikke god til at få sat mit eget op selvom det kan gøres hurtigt og pænt som du også viser :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak!

    Jeg prøver mig faktisk bare frem og de få kriterier jeg har, er at det ikke skal tage særlig lang tid og at det skal kunne holde en hel dag. Indtil videre er jeg sluppet meget godt af sted med det.

    SvarSlet