fredag den 30. december 2011

So long 2011... Hello 2012!


Så gik der lige et år mere.
Hold op hvor går det stærkt, jeg føler at det ikke er mere end et par måneder siden Hoffotografen og jeg fejrede nytår i Paris. I år smutter vi i sommerhus (faktisk om et par timer).

2011 har været et spændende år, med masser af udfordringer og oplevelser, hvor mange af dem også er blevet delt med jer. 
Bloggen har også udviklet sig selvom den fortsat er på amatørstadiet, men nu er der i det mindste outfit billeder på. Puh det var lidt af en kamel der skulle sluges der før det skete. 
Men jeres respons og skønne kommentarer har været det hele værd. 

I 2012 har jeg nogle mål jeg rigtig gerne vil nå af forskellige arter: 
  • Jeg skal tabe de famøse 5 kilo. Klassiker men nu skal det sgu ske. 
  • Bloggen skal pimpes! Oh yes der skal ske nogle ændringer! 
  • Hoffotografen og jeg skal have os en større lejlighed. Jagten er allerede begyndt! 
  • Jeg skal have mig et rigtigt kamera! Sådan et godt et altså. 
  • Der skal skæres ned på unødvendige køb, og i stedet skal der fokuseres på kvalitet, ikke kvantitet.
  • New York! Nu skal den by altså besøges! 
  • Jeg håber at jeg kommer til at møde nogle flere bloggere.
Til sidst: et KÆMPE tak til alle jer der gider at læse med! 
I er mine cyber venner og jeg værdsætter jer utrolig højt!

Hav en rigtigt dejligt nytår!

Wauw another year just went flying by. 
How did that happen?! It feels like only months ago that the Boyf and I was celebrating New Year´s Eve in Paris. This year we´ll be ringing in the new year in a summerhouse. We´re actually leaving in a few hours.

2011 has been an exciting yearwith loads of challenges and experiences, and many of them have been shared with you. 
The blog has changed, I´ve started showing you my outfits - wauw that was a big step - but your beautiful comments and generel response has made it all worth while. 

Come 2012 I have a few goals I want to achive: 

  • I want to loose 5 kilos. Yes i´ve said it before but this time I´m serious. 
  • I want to pimp my blog! Oh yes a change is gonna come. 
  • The Boyf and I have to get a bigger apartment. 
  • I need a real camera. A propper one. 
  • Quality over quantity when it´s comes to shopping. 
  • New York! This coming year I´m going to New York. 
  • I hope I get to meet some fellow bloggers. 
But to finish this year in style I want to say a HUGE thank you to you, all my dear readers. You´re my cyber friends and I really appreciate all your comments and the time you spend reading my humble blog. 
Have a great New Year´s Eve!




1 kommentar: