torsdag den 29. december 2011

WIWT! And a lot of new stuff...

Tadaaaah!
  Shirt: H&M LOGG Menswear, Skirt: T by Alexander Wang, Nylons: H&M, Boots: Horze, Watch: Michael Kors, Necklace: Ebay

 Behold! 
The new bookcase!

 A huge mix of travel, fashion, biographies cookbooks and fiction.

Dagens outfit plus lidt bolig. 
Det nye på mig er nederdelen, der også blev hapset på NAP´s udsalg og min Ebay halskæde.

Det andet nye er vores nye bogreol. Den er fra et italiensk mærke der hedder Sintesi, modellen hedder Sapien, og den fås i 2 farver og 3 størrelser. Vores er mellem størrelsen. 
Den er købt hos Designdelicatessen på Frederiksberg. Totalt yndlingsbutik og piv farligt at bo så tæt på den. 

Today´s outfit plus a little interieur. 
The new things on me is the skirt which I got from the NAP sale and my Ebay necklace.

The other new thing is our brand new bookcase. Or ladder if yoyu will. 
It´s from an Italian brand called Sintesi and the style is called Sapien. It´s available in 3 sizes and two colours. Our is the medium size. 
We bought at the store Designdelicatessen on Frederiksberg. One of my favourite stores.

2 kommentarer:

  1. Både outfit og bogreole er rigtig flotte:-)

    SvarSlet
  2. SNYD, den var kun tilbage i L, da jeg tjekket ind på NAP :-/. JEG VIL OGSÅ HAVE FLERE T BY ALEXANDER WANG NEDERDELE(MIT NYTÅRSFORTSÆT, godt med et jeg kan holde...)

    BTW fedt outfit, den halskæde er så pæn:-)

    SvarSlet