mandag den 30. april 2012

Neighbourhood watch

 Cool car!
 Sunshine!
 He´s carrying the world on his shoulders...
 A favourite.
 Pretty.
 Cardigan: Part Two, T-shirt: Won Hundred, Jeans: Inwear, Scarf: By Malene Birger, Ballerinas: Chanel, Sunglasses: Tom Ford Alphonse



 Love the pretty flowers.


Love the contrast.

Et af mine absolutte yndlingssteder i København er helt klart Carlsberg.
Det har til dels noget at gøre med at jeg nærmest er vokset op der. Min far har arbejdet der hele sit liv, så det er sket mere end en gang at man har løbet rundt og leget på parkeringspladser, hængt ud på kontorer og været til arrangementer i de fantastiske sale rundt omkring på grunden. 
Efter at grunden blev åbnet op for offentligheden, er et det et af Hoffotografen og mit yndlingssted at gå tur. Det og så Søndermarken til hundesøndag. Jeg vil gerne have en hund, men det er et sidespor. 
Her til aften gik vi en tur imens solen stadig stod højt, og det kan varmt anbefales. 
Der er så fantastisk meget at se på. Moderne og gammelt arkitektur, detaljer man først ser efter 5. eller 6. gang. Små oaser i grønt og masser af aktiviteter for de besøgende.
Jeg kan kun anbefale jer at besøge området og sørg for at kigge både oppe og nede.
Jeg er sikker på at I også vil blive begejstrede for området.

One of my absolute favourite places in Copenhagen is Carlsberg.
It´s partly because I´m practically raised there. My dad has worked at Carlsberg his whole life so I+ve pretty much been everywhere from the parking lot to the offices where at the top of the tower. 
The area has only recently been open to the public and since then the Boyf and I have gone for many walks all over the place. 
After work we went for a walk so we could enjoy the sun and it´s simply a stunning location.
The old and new architecture, details you won´t see at first glance and lovely green spots scattered around. I highly recommend everyone to take a tour around the area. 
You´ll be amazed how wonderful it is.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar