søndag den 22. april 2012

WIWT!

 Shirt: Zara, Jeans: Cheap Monday, Flats: Chanel
 Watch: Michael Kors, Bracelets: Hermés and vintage


Dagens outfit, hvor vi var til fødselsdagsbrunch på Sult. 
En rigtig hyggelig dag med dejlige mennesker, og så blev det hele lige lidt bedre, da der også blev annonceret at der var et bryllup på vej. 
Jeg elsker bryllupper. 

Forresten så er skjorten er ny, et Berlin køb og ret populær blandt bloggere. 

De næste par dage kommer der til at være minimal blogging, da jeg har et par temmelige heftige dage på job. Især i morgen, hvor jeg har en af min karrieres vigtigste præsentationer og om aftenen skal jeg være kontaktperson for Rufus Wainwright til hans koncert i Falkoner salen. Rimelig meget pres især når man selv er stor fan. 
Kort sagt: en psyko dag, så jeg håber at mit held også holder i morgen. Ellers så send mig gerne gode vibrationer især omkring kl 11 og et par timer frem. 

Today´s outfit where we were at a birthday brunch at restaurant Sult. 
A lovely day with lovely people and it all got a bit better when a future wedding was announced. 
I love weddings. 

By the way the shirt is new, bought in Berlin and very blogger friendly.

The next couple of days will have very minimum blogging because of some very busy days at work. 
Tomorrow I´m going to be doing one of my career´s most important presentations and in the evening I´ll be the contact person for Rufus Wainwright at his concert in Copenhagen. Quite a lot of pressure when you´re a big fan yourself. 
So in short: a pscho day and I sure hope my luck is still going strong because I can sure use it tomorrow especially around 11 am so please send loads of good vibrations.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar