mandag den 28. maj 2012

A model cooking? You must be joking!





 Get it here.
Get it here.

Men næ nej, den er skam god nok. Og hun gør det godt.
Sophie Dahl har altid været en af mine yndlingsmodeller, selvom jeg mistede lidt for hende da hun tabte sig helt ekstremt meget, og blev uhyggelig tynd. Men hun har nu droppet livet som topmodel, til fordel for et liv som mor, kone til Jamie Cullum og ikke mindst forfatter. Både af den skønlitterære men også kogebogsforfatter.
Jeg har selv den første kogebog hun skrev, "Miss Dahl´s Voluptuous Delights" og ønsker mig den nye "From Season to Season". Opskrifterne er nemme og enkle at gå til, og tager højde for sæsoner hvilket jeg rigtig godt kan lide. 
Jeg kan varmt anbefale dem i hvert fald, og jeg ved at hendes første bog også er ude på dansk, hvis man foretrækker det i stedet for den engelske version.
Og så ser hun bare så skøn ud! 

Nope, not joking, it´s for real. And she´s really good at it as well. 
Sophie Dahl has always been one of my favourite models, even though she dropped a bit when she decided to loose a whole lot of weight and became scaringly skinny at one time. But now she´s skipped the supermodel lifestyle and traded it in for a life as a mother, wife to Jamie Cullum and a writer. She´s done both novels but also cookbooks.
I have her first cookbook called "Miss Dahl´s Voluptous Delights" and I really want her new book called "From Season to Season". The recipes are easy and simple and are done with respect t the produce of the seasons which I really like. 
I highly recommend them. 
An added bonus is the fact that she looks gorgeous in the books as well. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar