lørdag den 25. april 2009

Dagens køb


Skulle egentlig bare ud og have lidt luft efter gårsdagens manglende aktiviteter, og når ikke mere end lige ned på gaden, da jeg møder min gode ven Niko og hans to underskønne tvillinger også kendt som Terror squad. Så var der pludselig selskab på gåturen, der gik forbi Nué Notes, hvor jeg fik indkøbt en hvid casual tee fra James Perse. Vi tøffede videre ned af Værnedamsvej, hvor jeg i Matas fandt en fin lyseblå eyeliner fra Max Factor og smukke lyserøde diadem roser. 
Vi fik os en iskaffe på Frederiksberg Allé og så blev jeg fulgt tilbage. Skøn formiddag. 

Apropos James Perse, er der nogle der kender til pasformen på hans maxi kjoler? Som blogget tidligere, står sådan en på min ønskeliste med i Nué fortalte de at materialet er det samme som tee´sne er lavet af  og at det har det med at dreje sig rundt på kroppen. What to do... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar