fredag den 24. april 2009

Vandret igen

For en uge siden fik jeg foretaget et keglesnit i livmoderen. Ikke noget jeg vil komme yderligere ind på, men det resulterede som sagt i en weekend der stort set kun foregik i sengen med fjernsynet tændt, computeren ved min side og en masse blade. 
Jeg tog så på arbejde frisk og frejdigt mandag på trods af advarsler fra flere, men min job gør det svært at sygemelde mig i en uge. Det har jeg nu erfaret at det nok var en dum ide ikke at gøre. I går torsdag begyndte jeg at have det sådan underligt og om eftermiddagen kom hovedpinen og begyndende smerter. I seng med mig kl. 21.40. 
Da mit vækkeur ringede kl. 6.30, var det ikke godt. Jeg var svimmel, havde det skidt og havde blødt uhyggeligt meget. Tilbage i seng, få fat i mit læge som fortalte at det var normalt, og så ellers ned under dynen. Her blev jeg så til kl. 17.30 med kun enklte vågne øjeblikke. Hovedpinen gjorde at tv ikke var festligt og da mit Elle UK dumpede ind af døren, fik det lov at forblive uåbnet. Forresten en meget romantisk forside med Reese Witherspoon i en smuk stropløs og pink Oscar de la Renta kjole.
Men resten af indholdet må jeg have tilgode, for om lidt kommer med min søde lillesøster forbi med pizza og underholdning i form af sæson 5 og 6 af CSI. Hun er den bedste. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar