lørdag den 6. juni 2009

Gråt i gråt


Ups så fik DK-kortet et par ture igennem maskinerne igen. Startede dagen med Nué Notes lagersalg. Lang kø og mega kaos indenfor. Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes lidt at en Marc Jacobs kjole mister sin glans når man finder den liggende i en bunke på gulvet.
Nå men et af deres egne læderbælter kom med hjem i grå. Derefter gik turen ind til byen, hvor jeg i Urban Outfitters fandt den fine grå sweatshirt bluse med blondekant. I Zara overvejede jeg en blazer (også i grå), men endte med at tage nude peep toe stilletterne med hjem. Til slut en tur i Magasin, hvor jeg i Benetton fandt den fineste lambswool cardigan med perleknapper. Og jo den er også grå. Lidt lir til køkkenet og nogle blomster kom også med hjem.
Temmelig god høst synes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar