mandag den 1. juni 2009

Så er udsalgssæsonen startet



Stella McCartney

Preen

Marc by Marc Jacobs

Givenchy

Givenchy

Etro

Alexander Wang

Alexander McQueen
jeg har i dag modtaget invitation til Farfetch´s udsalg eller som de kalder det Private sale. Hvis du ikke allerede modtager deres nyhedsbrev eller kender til denne fantastiske butik så besøg dem straks her.
Og jeg må sige at deres udsalg seriøst sparker bagdel. Alexander McQueen, Opening Ceremony, Balenciaga, Alexander Wang, Marc Jacobs, Givenchy for at nævne et par stykker...alle de hotteste modeller af tøj, sko og tasker. Og med ca 30-40%. Havde jeg ikke allerede brugt mine SP penge (på klassiske sager!!) var jeg nok gået lidt amok og havde hastigt proppet de her sager i min kurv.

Ok måske var alle sagerne ikke røget i kurven men nok en eller to...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar