tirsdag den 23. juni 2009

Laaaang dag


Clooney - klassisk som Chanel...uhmm.
Jep så klarede man lige endnu en 15 timers arbejdsdag. Har planlagt Roskilde Festival, været til møde ude af huset, været til møde inhouse, fået lavet rejseafregning og et hav af andre ting. Direkte fra job til Falkoner salen, hvor der så var arbejde i forbindelse med Jason Marz koncerten (tillykke med de 32 Jason), og var først færdig kl. 22.45.
Gik hjem da min cykel står på kontoret, og sidder nu med ømme fødder, nyder lidt George Clooney og prøver at få overtalt min krop til at bevæge sig ind i seng. Lang dag men til al held landede min Mcq kjole i dag og da jeg kom hjem lå der 2 kuverter med ebay køb. Bare små Essie neglelakker, men fine det er de. Og de gjorde mig glad.
Billeder af alt muligt kommer på i morgen.

Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar