torsdag den 18. juni 2009

London baby yeah!



Fantastisk! I juli skal jeg et smut til London til møde,og har fået det fikset sådan at jeg kan rejse ud den om morgenen, kan crashe hos en ven og så tage hjem dagen efter om aftenen. Og så ved man godt hvad det betyder: SHOPPING!!!
Djeeez jeg lyder jo nærmest som en shoppaholic, men vil godt lige slå fast at jeg har ikke en milliard kreditkort eller en kassekredit på flere hundrede tusinde kr. Eller gæld for den sags skyld. Udover den til min lejlighed.

Anyway, jeg ved allerede hvilke butikker der skal besøges og hvad der skal jages: Christian Louboutin sko!!!
Jeg havde håbet at jeg kunne have nappet et af de her to par da Browns fashion startede udsalg i morges, men selvfølgelig var min størrelse røget. Men de er i hvert fald i mit sigte i London.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar