torsdag den 25. august 2011

Cliff....no ....clotheshanger!



På vej hjem fra biografen her til aften (vi så Poppers Pingviner - så sjov! Jeg vil have en pingvin!) gik vi af Frederiksberg Allé, og kom forbi Design Delicatessen, som på trods af tidspunktet stadig havde åbent. Og med alle mulige varer stående ude på gaden med masser af neonskilte på....
Hmmmmmm.....det må jeg lige kigge nærmere på, tænkte tilbudshajen. 
Og det var godt! Eller det er jo relativt. Min bankrådgiver - Hej Lea - ville nok mene at jeg skulle have gået en stor bue uden om butikken. Men det gjorde jeg ikke. 
Og det ser måske ikke ud af meget, og det er måske en lidt mærkelig ting at købe kl. 20.55 en torsdag aften. Men altså, jeg købte 32 sølvfarvede bøjler fra Nomess. Til 15 kr stykket. 
Så nu skal der pimpes klædeskab! 
Hvis nu at DK-kortet bugnede eller hvis man havde vundet den der føromtalte million, så havde jeg slæbt Hay møbler, Normann skåle, Fauna puder og Muuto reoler med hjem, men det blev altså bare til bøjler i denne omgang. 
Deres sene åbning og mega udsalg skyldtes ikke vandskade eller lukning af butik eller noget, næ de skal bare have plads til nye varer. 
My kind of people. 

Today I bought a lot of new hangers at the store Design Delicatessen on Frederiksberg. 
They were having their annual end of season sale and they had loads of bargins!

1 kommentar:

  1. First of all I want to say awesome blog! I had a quick question which I'd like to ask if you do not mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your mind before writing. I have had difficulty clearing my thoughts in getting my ideas out there. I do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be wasted just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints? Appreciate it!

    Feel free to surf to my weblog ... how to get lot of followers on instagram

    SvarSlet