mandag den 15. august 2011

Nyt bling bling



Så er der ghetto/80´er style bling bling i smykkeskrinet! 
Af den nye, gamle slags.

Halskæden er vintage fra Kenneth Jay Lane og fundet på ebay til en slik. Det er et stor løvehoveddørhammersag, og jeg synes den er helt fantastisk. Tror det kommer til at være et sjovt indslag til min mørke vintergarderobe. 
Armbåndet er hapset fra min mors bidrag til loppemarkedet i går. Et ægte 80´er armbånd fra det kendte smykkefirma Cabouchon. Vulgært som ind i helvedet, men helt fantastisk. 

Og med det, er der vist kun en duo man kan citere, Nik & Jay og derved sige:
Bling bling kaaaachiiiing!!! 

I´ve just added some wonderful and over the top vintage jewellery to my collection. 
A lionshead/doorhamm necklace and a colourful bracelet from Cabouchon. 
Very 80´s and ghettofabulous!

2 kommentarer:

  1. Det første jeg tænkte da jeg så det var Versace!:-)

    SvarSlet
  2. Det er helt rigtigt! Så mangler jeg bare noget med Medusa. :)

    SvarSlet