onsdag den 24. august 2011

Hvis jeg vandt en million...


Klik på billedet for at se nærmere.

Så ville alle pengene nok også være ved at være opbrugt.
Men det er nu en dejlig tanke. For tænk nu hvis man vinder i Klasselotteriet eller Lotto eller en rig onkel besluttede sig for at dele ud af formuen...

Faktisk har jeg lavet det her ønskescenarium fordi Klasselotteriet har en konkurrence kørende, hvor man dog ikke kan vinde en million, men et rejsegavekort på 25.000,-
Det skulle man da også være et skarn hvis man sagde nej tak til.
For dælen hvor kunne jeg godt bruge en rigtig ferie snart. Især når man tænker på at de 2 uger jeg havde, mest af alt gik op i regn og arbejde

Så jeg holder fingrene krydset så hofotografen og jeg kan komme på ferie! ;0)
(London tæller ikke rigtig vel...altså ferie er noget med lang tid væk og sol i stride strømme - ikke at jeg skal være utaknemmelig, men you know, I ved hvad jeg mener.)

Sorry Danish readers only.

4 kommentarer:

  1. Ja, tænk hvis man lige vandt...bare en lille million:-)

    SvarSlet
  2. Kun en lille million ville være dejligt :)

    SvarSlet
  3. Det må vi endelig ikke negligere! Husk på, at det du har nu, engang kun var håb og drømme... :-)

    SvarSlet
  4. Uha hvad mon det betyder?! :)

    SvarSlet