onsdag den 3. august 2011

Sneaky like a snake


En af efteråret og vinterens hotteste trends er slangeprint. 
Der var slangeprint hos Chloé, Christian Dior, Missoni, Bottega Veneta, Celine, Prada, Gucci og min yndling Malene Birger, så det er helt sikkert en trend vi kommer til at se meget af. 
Og så er det satme i orden (undskyld udtrykket) og komme i tanke om at man vist da nok engang har nappet nogle tasker fra ens mor, og så finde ikke bare en med 4 tasker i ægte slangeskind plus et bælte (i juvelfarve) og pung. To clutches og to tasker med hank. 
Jeg mener at min mor har købt dem på Mallorca eller lign., tilbage i 70´erne, hvor der ikke var nogle restriktioner på eksotiske skind, og det er jo bare mit held.
Der er dog et stykke tøj med slangeprint jeg godt gad at tilføje, nemlig Pazo kjolen fra By Malene Birger.
Tror jeg vil gå i arkiverne og tjekke ud hvor mange af de kommende trends jeg kan finde i mit klædeskab. Har allerede et par stykker spottet, så det er jo bare fantastisk. 
Så hold øje det næste stykke tid.

Snakeprint is one of the hottest trends for AW11, all the big houses did snakeprint in some kind, and luckily I remembered that I had a few items lying around. 
I actually had 4 bags and a small coin purse and a belt all in genuine snakeskin. 
I will do a run through of the coming season´s trends which I will try and find in my wardrobe so stay tuned.

2 kommentarer:

  1. De ser da rigtig fede ud de tasker!

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine især fordi de er i ægte skind. :)

    SvarSlet