fredag den 7. september 2012

WIWT!

 Blazer: Inwear, T-shirt: Lady Gaga merchandise by Bravado, 
Belt: H&M, Jeans: Weekday, Shoes: Camilla Skovgaard, Bag: Chanel, 
Totebag: Eurowoman (gift)

Ååååh jeg ligner en tosse.... 
Anyway en af denne uges outfit, husker ikke hvilken. Min t-shirt er en anden del af mit arbejdes fordele. Jeg er ansvarlig for merchandise for en hulens masse udenlandske artister i DK, bl.a. Lady Gaga, så engang imellem skal man jo lige iføre sig hvad man render rundt og sælger. 
Og ja, det blev så en Gaga t-shirt med hendes nøgne rumpe på. 

Ooooh I look like a twat.... 
Anyway this is one of the outfits from this week. Can´t remember which day it was from. My t-shirt is actually one of the things I do for a living. I´m responsible for a lot of international artists´ merchandise in Denmark among others Lady Gaga, so once in a while you have to represent you know. Also if that means wearing Lady Gaga´s naked butt on your body. 

2 kommentarer:

  1. Jeg synes altså ikke du ser tosse ud :) Og den t-shirt er da for sej!!

    SvarSlet