torsdag den 7. april 2011

Back to the eighties...


Da jeg var lille dengang i firserne engang, der husker jeg at plastiknettasker var bom-ben! For så kunne man lige have sin bamse, et par Anders And blade og måske en juicebrik og en slikpose med sig på farten. Eller ud til mormor og morfar i hvert fald. Men det var dengang. Der i firserne. 
Sidst jeg tjekkede er vi gået ind i 2011, men se nu hvad der er dukket op i H&Ms webshop:
Præcis som dem man havde som barn.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det...synes det er helt tosset at sådan noget kan dukke op igen, men sådan er det jo engang imellem.

When I was a child back in the eighties these plasticbags where the bomb and now you can get them again! In H&M of course.

2 kommentarer:

  1. Jeg havde fuldstændigt glemt den, men så snart jeg så dit indlæg var minderne tilbage! Jeg er ret sikker på at jeg havde en i pink :D

    SvarSlet
  2. Det tror jeg også at jeg havde! Total walk down memory lane.

    SvarSlet